top of page
Black Marble

תקנון מוס תכשיטים

"MOS" ברוכים הבאים לאתר

1. האתר הינו בבעלותה של החברה "מוס תכשיטים” (להלן: “החברה”).

תנאי השימוש באתר מסדירים את היחסים בין החברה לבין כל אדם הגולש ו/או משתמש באתר או במידע המצוי בו (כל אחד מהם להלן: (“המשתמש”).

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם,להוסיף או לגרוע ממנו,ביחס לאתר כולו,לחלקו על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

האחריות הבלעדית והמלאה להכרת התנאים להלן ולשימוש באתר על פי תנאים אלו חלה בכל עת על המשתמש בלבד.

השימוש באתר מהווה את הסכמת המשתמש לכל תנאיו ללא כל הגבלה ו/או הסתייגות ובעשותו שימוש באתר מתחייב המשתמש, כי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה, במישרין ו/או בעקיפין כנגד האתר ו/או החברה ו/או מי ממפעיליו ו/או מי מבעליו ו/או ממנהליו ו/או מי מטעמם.

הניסוח בתקנון זה בלשון זכר מטעמי נוחות אך הכוונה לנשים וגברים כאחד.

כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות בתקנון ולא ישמשו לשם פרשנותו.

מחירי המוצרים כוללים מע״מ על פי הדין.

תמונות המוצרים המוצגות באתר הנן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את האתר. כמו שמוסכם ומובהר כי החברה תעשה את מירב המאמצים כדי להציג בפני לקוחותיה תמונות המשקפות את המציאות ככל הניתן.

החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים שתמונותיהם מופיעות באתר.

החברה עושה ככל שיכולה לדאוג שהמידע שמופיע באתר יהיה המידע המדויק ביותר אבל יובהר כי עלולים להופיע 

בתום לב אי דיוק מסוימים או טעויות והחברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.

המחירים הנקובים אינם כוללים דמי משלוח.

החברה רשאית להציע באתר מבצעים והטבות וכמו כן, רשאית בכל עת להפסיק אותם ללא כל צורך בהודעה מוקדמת.

תנאי השימוש באתר מתקיימים באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר(כגון: טלפון סלולרי, אייפד, מחשב יד).

הם חלים על השימוש באתר גם ברשת האינטרנט וגם בכל רשת או אמצעי תקשורת אחר.

בעת עדכון סל הקניות, החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוח אודות הסל שנטש , באמצעות שליחת מייל לכתובת שהוזנה.

בעת הרשמה לאתר או בעת הקניה , מוצעת אפשרות הרשמה לדיוורים הרשמיים של האתר.

באם הלקוח מעוניין להסיר את עצמו מן הדיוור לאחר שנרשם, הוא יכול לעשות זאת בקלות דרך הלינק בתחתית הדיוור שהתקבל.

אספקת המוצרים:

2. התכשיטים שהתקבלה עליהם הודעת האישור יסופקו ישירות לכתובת אותה ימסור הלקוח עד ידי חברת שילוח חיצונית, החברה מתחייבת להכין ולארוז את ההזמנה כ-שלושה ימי עסקים מרגע ההזמנה, מרגע שהמשלוח מועבר לחברת השליחויות זה צפוי להגיע לבית הלקוח כ 1-7 ימי עסקים לרוב חלקי הארץ, במתכונת משלוח עד הבית.

ישנים אזורים מסוימים שחברת השליחויות מגיעה אליהם פעם בשבוע ולכן המשלוחים עלולים לקחת זמן מעט רב יותר.

2.2  ניתן לבצע הזמנה באתר לכל אזורי הארץ.

במידה והתקבלה הזמנה לאזורים שאליהם חברת השילוח אינה מגיעה,החברה לא חייבת לספקה. החברה רשאית לספק את התכשיטים לאזורים שאינם באזורי החלוקה בתיאום טלפוני מראש.

3.2 החברה אינה אחראית על זמני המשלוח ועיכובים של חברת השילוח, אך עומדת לרשות הלקוח על מנת לפתור כל בעיה. החברה אינה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, מצב מלחמה, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

4.2 סכום עלות המשלוח תופיע בסוף הרכישה ויחויב במעמד החיוב. במקרה של עסקה בתשלומים ייתכן כי עלות המשלוח תילקח בתשלום הראשון.

5.2 חברת מוס תכשיטים עובדת עם חברת שליחויות חיצונית אשר מגיעה עד בית הלקוח בתיאום מראש, או עם דואר ישראל אשר מגיעה כדואר רשום עד לבית הלקוח.

יש לשים לב שעל אחריות הלקוח להיות זמין בטלפון או נמצא בבית על מנת ששליח החברה יוכל למסור לו את החבילה או לתאם את הגעתו. במידה והלקוח לא עונה לטלפון שלו עקב חוסר זמינות\טעות במספר הטלפון שהזין למערכת האתר החבילה תגיע לנקודת איסוף עד 2 ק"מ מבית הלקוח ו\או תחזור להנהלת האתר והלקוח יאלץ לספוג עלות נוספת של משלוח.

6.2 ההזמנה תסופק לאחר שהסתיים תהליך הרכישה בתנאי שקליטת ההזמנה בוצעה כפי שצריך, שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ובתנאי שחברת האשראי אישרה אותו ואת העיסקה בישראל.

7.2 החברה לא יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח.

8.2 מועדי אספקת המוצרים אינם תקפים למוצרים שאינם נמצאים במלאי.

 

ביצוע הזמנות דרך האתר:

1.3 על מנת לדאוג שביצוע ההזמנה יבוצע על הצד הטוב ביותר ובלי תקלות על הלקוחות להקפיד ולתת פרטים נכונים ומדויקים. במידה ובעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח כי התכשיטים יגיעו ליעדם. במידה והתכשיטים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, הלקוח יישא בתשלום בגין המשלוח וטיפול. יש לדאוג למלא פרטים נכונים ורלוונטיים.

2.3 ברגע ביצוע ההזמנה ע”י הלקוח החברה תבדוק את פרטי כרטיס האשראי וכאשר יהיה אישור ע”י חברת האשראי, תישלח הודעה ללקוח שהעסקה אושרה ושבוצעה ההזמנה כראוי.

3.3 במצב בו העסקה לא אושרה על ידי חברת האשראי, יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה על כך והוא ידרש למסור אמצעי תשלום אחר.

4.3 פעולת הרכישה מותנת בכך שהתכשיט קיים במלאי. במידה ולא צויין כי התכשיט אינו קיים במלאי והמוצר בתום לב לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה , החברה לא תהיה מחויבת במכירת המוצר וללקוח לא תהיה תענה ו\או תביעה בעניין זה בגין כל סוג שהוא של נזק, בין אם זה נזק ישיר או עקיף אשר נגרם ללקוח או\ו לצד ג’.

האמור בסעיף זה הוא בכפוף לכך שהחברה תשיב ללקוחה כל סכום ששילמה במידה ושילמה.

5.3 יצויין כי החברה תהיה רשאית לא לאשר הזמנה של לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי כפי המקרים הנתונים: לאחר שנמסרו הפרטים, המסמכים המחייבים אושרו וניתנה הסכמת הלקוחה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוחה עדכונים באמצעות חשבונה באתר או באמצעות הדואר האלקטרוני. בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ’ב – 1982.

א. במידה וכרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם או הוגבל לשימוש.

ב. במידה ויש חוב כספי לחברה והחוב לא נפרע.

ג. במידה ושירותיו של האתר שימשו לביצוע מעשה אשר יכול להשתמע כלא חוקי לפי חוקיה של מדינת ישראל או כדי להקל לסייע ביצוע של מעשה כזה.

6.3 לאחר שנקלטו כל פרטי התשלום של הלקוח בדף התשלום יישלח ללקוח אישור במייל על פרטי ההזמנה. עם זאת, אישור זה לא מחייב את האתר לספק את המוצרים והוא רק משמש להעיד כי פרטי ההזמנה נקלטו באתר החברה.

7.3 במקרה שאמצעי התשלום של הלקוח לא תקף או שהעסקה לא אושרה מכל סיבה שהיא\שהמוצר שהוזמן אינו קיים במלאי, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוח על מנת לסיים את ההזמנה או לבטלה.

8.3 במידה והלקוח בחר לשלם באמצעות פייפל הלקוח יתבקש להכניס את פרטי חשבון הפייפל שלו או שיוכל לפתוח חשבון פייפל חדש. אם החליט הלקוח לשלם בפייפל, החברה תגבה את התשלום רק לאחר קבלת אישור מחברת פייפל. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפל ולא של האתר.

 

מדיניות החלפות והחזרות מוצרים:

1.4 האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: החוק)

2.4 על המזמין היכולת לבטל את העסקה שביצע, הזיכוי יבוצע בכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה ובמידה והעסקה בוצעה דרך חברת פייפל הלקוח יקבל את הזיכוי דרך חשבון הפייפל שלו.

הזיכוי יתבצע במקרים ובתנאים הבאים:

ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוח לא יחוייב בעלות נוספת , ויוחזר ללקוח מלוא הסכום ששילם כולל עלות המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.

במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל הלקוח ולאחר קבלת התכשיט אל הלקוח יינתן זיכוי כספי מלא, בניכוי עלות המשלוח.

הזיכוי יינתן בתנאי שהתכשיט יוחזר ללא שימוש או נזק וכאשר נמצא באריזתו המקורית, במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין.

ביטול עסקה יינתן ללקוחות שיחזירו את המוצרים כ 2 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר.

הזיכוי הכספי יתבצע ע”י “החברה” תוך 3 ימי עסקים מרגע קבלת התכשיט, הזיכוי יתבצע בדרך שבה הלקוח שילם.

3.4 אופן החזרת המשלוח - הלקוח יוכל לשלוח את החבילה לכתובת:

מוס תכשיטים - רחוב ויצמן 66, כפר סבא.

עלות המשלוח להחזרה היא על הלקוח.

4.4 יש לשים לב כי לא ניתן לזכות כרטיסי אשראי מסוג קרדיט ולכן בעלי כרטיסים מסוג זה יהיה רשאים להחליף או לקבל זיכוי באתר.

5.4 תכשיטים שנעשו לפי הזמנה אישית ללקוח (מידת יד מותאמת אישית, חריטה, עיצוב אישי) לא יתאפשר החלפה או החזרה של התכשיט.

אחריות:

1.5 מוס תכשיטים מעניקה אחריות למוצריה למשך 12 חודשים מיום ביצוע הרכישה ובצירוף תעודת האחריות.

2.5 בתכשיט שעשוי כולו מפלדת אל-חלד, כסף 925, טיטניום ישנה אחריות על השחרה, דהייה של הצבע, למשך 12 חודשים, מיום ביצוע הרכישה.

3.5 במידה ונאבד חלק מהתכשיט (תליון\מנעול\חרוז) האחריות לא מכסה זאת.

4.5 האחריות אינה חלה על תכשיטים אשר מצופים זהב\כסף\שחור\זהב אדום.

5.5 החברה תעניק במסגרת האחריות לפי בחירתה: הענקת תכשיט חדש,תיקון או זיכוי.

6.5 יש להבהיר כי אין לחשוף את התכשיטים לחומרים כימיים או תנאי סביבה קיצוניים אשר יכולים לשנות את מראה התכשיטים. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי אין לחשוף את התכשיטים לים המלח,ג’קוזי,ספא,מלחים,חומרי ניקוי,

אקונומיקה, תכשירים קוסמטיים וכיוצא בזאת.

7.5 אם נפלה טעות בתום לב בתיאור הפריט לא יחייב הדבר את החברה.

8.5 לחברה אין אחריות לעיכובים שנובעים מחברת השילוח עצמה או מגורמים כגון שביתות, אסונות טבע, מלחמות, תקלות במערכת המחשוב וכיוצא בזאת.

9.5 האחריות אינה כוללת אבדות של תכשיטים כלל.

10.5 החברה תעשה כל שביכולתה על מנת שהמוצר שיגיע ללקוח יהיה איכותי כפי שמתואר, אם מסיבה כלשהי הלקוח אינו מרוצה הוא מוזמן לצלצל לשירות הלקוחות - 050-3340506 בין השעות 12:00-18:00, א-ה.

קניין רוחני:

1.6 כל זכויות הקניין הרוחני, הדגמים,הצילומים, הטקסטים, המידע,עיצוב האתר הינם קניינה של החברה.

2.6 המשתמש מתחייב לא לעשות כל שימוש בזכויות אשר שייכות לחברה.

אבטחת מידע ושמירה על פרטיות:

1.7 הלקוח באתר יתבקש למסור את המידע האישי שלו על מנת לבצע את הרכישה באתר או הרשמה למועדון הלקוחות של החברה.

החברה נוקטת באמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ולהגן ככל הניתן על סודיות המידע האישי של לקוחותיה והיא תעשה בו שימוש לצרכים פנימיים בלבד, לרבות יצירת קשר עם המשתמשים, אספקת המוצרים ללקוחות, דיוור פרסומות ומידע שיווקי של החברה במידע והמשתמש אישר זאת באתר.

2.7 אתר החברה הינו מאובטח באופן שבו פרטי האשראי של המשתמש מוזנים באתר לצורך ביצוע הרכישה מוגנים על ידי הצפנה ונשארים חסויים, הפרטים אינם נשמרים בשום שלב במחשבי או בשרתים של החברה.

מכיוון שפעולות המשתמש באתר מבוצעות בסביבה מקוונת, אין לחברה את האפשרות להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות לשרתים שלה או לחשיפת המידע האישי בידי אנשים אשר מבצעים פעולות אשר אינם חוקיות ועל כן, משתמש האתר מוותר בזאת על כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה בקשר לכל נזק בקשר לכך, כולל שימוש שייעשה בשל כך במידע האישי שלו.

סודיות:

1.8 החברה אינה שומרת את פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות בשום מאגר שהוא.

2.8 החברה מתחייבת שלא לעשות כל שימוש בפרטים של לקוחותיה הרשומים באתר אלא לצרכיו של תפעול האתר ועל מנת לאפשר לבצע את ההזמנה על הצד הטוב ביותר ועל מנת להעביר מידע ללקוחות.

ט.ל.ח

bottom of page